Video Viral Mark Zuckerberg Menunjukkan Kemahiran Panah dan Melempar Tombak

 


Kadang-kadang Mark Zuckerberg berkongsi aktivitinya selain sibuk mengendalikan Facebook, biasanya bergaul dengan isteri dan anak-anaknya. Tetapi kali ini dia berkongsi video yang berbeza, menunjukkan kemahiran memanahnya dan melempar lembing ke sasaran.

"Jika saya seorang Avenger, cukup yakin saya Hawkeye," tulis Zuck dalam kapsyen video di mana dia menembak sejumlah potongan boling, seperti yang dilihat oleh kami.


Zuck, yang hanya memakai seluar pendek dan kemeja biru, menembak dengan tepat. Dia berjaya mencapai semua sasaran dengan tepat. Video tersebut telah dikomentari oleh lebih daripada 100,000 netizen.


"Kenapa kamu bermain? Jadi siapa yang mengendalikan Facebook?" tanya seorang netizen. "Wow, Mark Zuckerberg dapat menembak dengan mengagumkan," "Dan Elon Musk akan menjadi Iron Man, kamu hanya menjadi perhatiannya," kata yang lain.





"Anda lebih sesuai untuk menjadi Iron Man, Mark. Mereka juga memerlukan pemeran baru sekarang," kata netizen seterusnya.


Zuckerberg juga mahukan filem yang dibuat khas untuk watak Hawkeye. "Serius, Hawkeye memerlukan filemnya sendiri," tulisnya.




Dalam video seterusnya, Mark Zuckerberg menunjukkan aksi lain, masih dalam pakaian yang sama dan nampaknya tempat yang sama. Dia melemparkan lembing dan berjaya memukul papan sasaran dengan tepat. Video ini juga mendapat sambutan yang meluas dari netizen

Video Viral Mark Zuckerberg Menunjukkan Kemahiran Panah dan Melempar Tombak Video Viral Mark Zuckerberg Menunjukkan Kemahiran Panah dan Melempar Tombak Reviewed by thecekodok on 2:08:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.