Apex Legends Mobile kini boleh dimuat turun, tetapi ...


 Apex Legends Mobile kini boleh dimuat turun melalui Google PlayStore. Walaupun begitu, Respawn Entertainment, sebagai pemaju, membawanya dalam versi beta dekat.

Inilah yang mereka katakan sebelum ini, melalui catatan di akaun Twitter @respawn. Pembangun permainan Titanfall ini mendedahkan bahawa ujian tertutup juga terbuka untuk Indonesia, Peru, Colombia, Mesit atau Lebanon.


Berita baiknya ialah ujian itu sudah dapat dinikmati melalui Android untuk tiga negara Asia Tenggara, yaitu Indonesia, Filipina dan Malaysia. Mengenai berita buruk, tidak semua pemain dapat mencuba Apex Legends Mobile.


Ini terungkap, dari beberapa pengakuan yang dikemukakan oleh pemain di ruangan komen, tulisan Respawn Entertainment di Twitter. Seperti yang ditulis oleh akaun berikut.


"Saya marah sekarang, ini belum tersedia untuk Indonesia," tulis BADUT49649461.


"Mengapa saya belum dapat memasang permainan ?," tulis yus1690.


"Saya di Malaysia, tetapi saya belum dapat mengakses muat turun," tulis aimanmarsistken.


"Sedih, telefon bimbit saya mempunyai RAM 4GB dan 64 ROM, tetapi masih tidak serasi," tulis SadewaDhafa.


"Saya dari Indonesia, daftar pada 28 Juli 2021. Mengapa saya tidak dapat masuk ke permainan? Walaupun saya dari Indonesia. Harap perbaiki pelayan," tulis MuhammadRezkyl2.


"Mengapa saya tidak dapat memainkannya," tulis buttlevel.


"Anda membuka ujian tertutup untuk Indonesia, memberikan akses awal melalui Play Store dan anda memberikan ini ?," tulis KenryoBudiman




Mungkin salah satu sebab ketiadaan butang muat turun adalah kerana banyak pemain juga telah membuat pra-pendaftaran. Selain itu, nampaknya pelayan yang disediakan tidak dapat menampung banyak pemain.


Ini kerana Apex Legends Mobile masih dalam fasa ujian. Oleh itu, mereka lebih fokus untuk mempertimbangkan kekurangan ciri dan permainan dalam permainan, daripada jumlah pemain yang menyumbang.


Sementara itu, ujian beta dekat hanya dapat dialami oleh pengguna Android. Kerana, Respawn Entertainment masih dalam peringkat pengembangan untuk iOS.

Previous Post Next Post

Contact Form