Pengembaraan Keera & Nakroth dalam Mencari Harta Karun Mengakhiri Menyakitkan!

 


Summer Bash Nakroth dan Keera akan menjalani petualangan bawah laut untuk mencari harta karun. Dengan kekuatan baru ini, tidak mustahil kedua-dua burung cinta dapat bergerak bebas dan bernafas di bawah air.

Setelah melalui ribut dan juga serangan dari jerung, Keera dan Nakroth dapat mengambil harta karun yang tersembunyi di dasar laut. Namun, apa yang mereka dapat bukanlah yang mereka bayangkan.


Ya, ternyata mereka hanya menjumpai baju renang Summer Bash Grakk yang sudah lama hilang. Walaupun mereka kecewa kerana gagal menemui harta karun itu, Keera dan Nakroth menikmati tarian Summer Bash Grakk yang disertai ombak di pantai.


Bagi anda yang ingin mendapatkan kulit Keera dan Nakroth Summer Bash terbaru, Codex Season 29 akan berada di sini pada 5 April 2021. Bukan hanya dua kulit ini, anda juga boleh mendapatkan kulit baru yang lain, iaitu Emperyan Champion Aries: Yorn!

Pengembaraan Keera & Nakroth dalam Mencari Harta Karun Mengakhiri Menyakitkan! Pengembaraan Keera & Nakroth dalam Mencari Harta Karun Mengakhiri Menyakitkan! Reviewed by thecekodok on 4:46:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.