Siri Terbaru Sonic Akan Ditayangkan di Netflix 2022


Netflix akhirnya mengesahkan kehadiran siri Sonic terbaru yang akan ditayangkan di platformnya. Maklumat ini sebenarnya telah dibocorkan tahun lalu, tetapi Netflix terperangkap ketika menghapus tweet mengenainya.


Netflix secara rasmi mengumumkan kehadiran siri baru berjudul Sonic Prime. Ia dijadualkan untuk ditayangkan pada tahun 2022.


Sonic Prime dikatakan mempunyai 24 episod, tetapi tidak diketahui apakah pilihan ini akan dilanjutkan kemudian. Siri ini adalah hasil kerjasama antara Netflix dan Sega dan WildBrain.

Netflix memanggil Sonic Prime sebagai siri yang ditujukan untuk kanak-kanak, keluarga, dan peminat Sonic lama. Oleh kerana itu, cerita dalam siri ini cenderung lebih mesra kanak-kanak.


Siri ini akan dikendalikan oleh Man of Action, kumpulan yang terkenal kerana mencipta Ben 10, serta kisah Big Hero 6 yang asal yang kemudian diadaptasi oleh Disney ke dalam sebuah filem.


Buat masa ini, maklumat mengenai kisah siri ini belum didedahkan. Oleh itu, sangat menarik untuk menunggu lebih banyak maklumat daripada Netflix, terutamanya bagi anda yang merupakan peminat Sonic yang hebat.

Sebaliknya, Netflix merancang untuk meningkatkan kualiti audio pada aplikasi versi Android.


Dikatakan, dengan peningkatan ini, penonton Netflix yang menonton melalui peranti Android akan dapat menikmati filem audio berkualiti studio.


Ini sejajar dengan masalah yang sering dihadapi oleh penikmat audio dari telefon pintar, di mana kualitinya agak buruk, jika dibandingkan dengan pengguna pembesar suara atau fon kepala berkualiti tinggi.


Masalahnya bukan kerana audio pada telefon pintar lebih buruk, tetapi kerana ukurannya lebih kecil. Kerana ukuran ini, tidak ada banyak ruang untuk melepaskan getaran peranti audio profesional.


Nah, Netflix juga berusaha untuk meningkatkan audio dengan memberikan kemas kini yang memfokuskan pada peningkatan audio dalam aplikasinya.


Melalui kemas kini ini aplikasi Netflix di Android akan menyokong streaming dengan audio dalam format xHE-AAC.

Previous Post Next Post

Contact Form